Publicat pe

Termeni si conditii

Accesarea și utilizarea site-ului magazin.1923.ro presupune acceptarea de către dumneavoastră a Termenilor și condițiilor menționate mai jos. Pentru evitarea oricăror neînțelegeri, vă recomandăm citirea acestora înainte de utilizarea site-ului și plasarea unei comenzi.

1. PRODUSE
Produsele comercializate pe site-ul magazin.1923.ro sunt livrate din stoc sau sunt realizate pe baza comenzilor plasate.
Prin imaginile de prezentare utilizate pe site se încearcă reproducerea cât mai fidelă a produsului finit. Atragem însă atenția că, din varii motive, culorile pe care le vedeți pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor sau ale printului de pe acestea.

2. COMENZI
După alegerea produsului/produselor dorite și selectarea atributelor pentru acestea (model, mărime, culoare, cantitate), se apasă butonul „Adaugă în coș”. Secțiunea Coș se află în colțul dreapta sus și poate fi vizualizată pe tot parcursul navigării.
Finalizarea comenzii se face prin completarea datelor personale în câmpurile marcate. Nu există comandă minimă impusă.

Nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile create de posibilitatea comandării unui produs pentru care stocul a fost epuizat. Vom face însă toate demersurile posibilie pentru anunțarea indisponibilității unui produs comandat în cel mai scurt timp posibil (prin apel telefonic, mesaj telefonic sau email).

3. LIVRARE
Din momentul confirmării comenzii plasate pe site, comanda va ajunge în posesia dumneavoastră în termen de una-două zile lucrătoare.

In situatii exceptionale termentul poate fi prelungit. Nu ezitati sa ne contactati pentru a afla stadiul comenzii plasate pe site.

Compania noastră apelează la serviciile de curierat furnizate de CARGUS. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întarzierile la livrare datorate furnizorului sau curierului. De asemenea, deteriorările, distrugerile sau pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar cad în sarcina transportatorului.

4. RETURNARE
Dacă, din diverse motive, nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat îl puteți returna sau schimba în termen de 14 zile de la data primirii pachetului comandat.

Returul expeditiei se face pe cheltuiala dumneavoastra (tur-retur – cost 30 lei) afara de cazul in care stabilim de comun acord altfel.

Exceptie de la acest articol fac produsele personalizate, care conform OUG nr 34/2014 art. 16 lit. c) nu fac obiectul obligativitatii schimbarii produsul achiztionat conform legislatiei in vigoare.

5. CONFIDENȚIALITATE
Ne angajăm să utilizăm cu atenție datele dumneavostră personale și să nu le furnizăm către terțe părți. Datele dvs personale le vom folosi strict pentru a va onora comanda plasata. Mai exact:

a) numele si prenumele le vom folosi pentru a ne asigura ca pachetul ajunge la dvs si nu la altcineva

b) adresa o vom folosi pentru a va trimite comanda plasata acolo unde doriti dvs.

c) numarul de telefon si/sau adresa de email le vom folosi pentru a va contacta pentru livrarea pachetulul

 

6. RESPONSABILITATE
Ca urmare a legislației în vigoare, magazinul nu are nicio responsabilitate în ceea ce privește:
întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive (furnizarea de date eronate de livrare de către client, neconfirmarea la timp a comenzii)
deteriorările, distrugerile sau pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar
neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii de internet (ISP)
conținutul sau natura site-urilor prin intermediul cărora un client ajunge în magazin
Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă în orice moment al procedurii de comandă din mai multe motive, printre care:
a. produsul comandat nu este pe stoc
b. identificarea unei erori în informațiile despre produs, inclusiv prețul sau o ofertă promoțională.

7. DATE CU CARACTER PERSONAL

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice IAM R.I.C.H SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
IAM R.I.C.H SRL prelucrează date cu caracter personal, furnizate de client cum ar fi numele și prenumele, datele din cartea de identitate (numele, prenumele, adresa) și numărul de telefon, în scopul realizării contractului de prestări servicii încheiat cu societatea. Datele nu vor fi dezvăluite, excepție cazurile prevăzute de lege și regulamentul societății. Pe viitor, aceste date: numele și prenumele, adresa, numărul de telefon etc. permit menținerea legăturii dintre societate și client.
Refuzul dumneavoastră de a ne permite accesul la aceste date duce la nerealizarea colaborării între părți și imposibilitatea realizării scopului contractului de prestări servicii.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai în menținerea relației cu clientul societății.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la conducerea societății pentru a rezolva amiabil eventualele neînțelegeri.
De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.
Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

8. DREPTURI DE AUTOR

Drepturile de autor pentru modelele folosite la imprimarea tricourilor ne apartin, iar folosirea lor in scop comercial se face cu indreptatirea pe care o confera articolul 27 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului pe care o puteti citi AICI.

9. DISPOZIȚII FINALE
Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări ale acestor Termeni și Condiții, precum și orice modificări asupra site-ului, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor.

161 de comentarii la „Termeni si conditii

  1. am lansat o comanda pentru 2 tricouri pe 28.12.2016.Nu am primit niciun raspuns de confirmare

    1. Comanda dvs a fost expediata astazi. Va multumim!

      1. Buna ziua! Am lasat si eu o camanda pe data de 27Martie de un tricou polo 1923 ,am primit confirmarea in ziua respectiva si mi s-a spus ca o sa o primesc ori ieri ori astazi,as vrea sa aflu statutul comenzii!

  2. Buna ziua,
    am cumparat un treining de pe site si pentru ca dimensiunile nu sunt in cm l-am luat prea mare. Se poate schimba?
    Aveti un punct de desfacere unde pot sa fac schimbul fara sa astept cateva zile, luand in considerare aglomeratia din zilele acestea?
    Multumesc

    1. Sigur ca da. Va contactam telefonic in cursul zilei de maine!

  3. Salut…. am pus si eu o comanda pe data de 20.12.2016…Ajunge la mn pana sâmbătă cel târziu…24.12.2016…p.s. e un cadou de Crăciun…

    1. Din pacate, toti furnizorii nostri au intrat in vacanta si nu putem onora comanda decat dupa 5 ianuarie. Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si va dorim Sarbatori Fericite!

  4. Buna ziua, daca plasez o comanda la dumneavoastra pot veni personal sa o ridic, sa nu mai astept livrarea?

  5. Pot veni sa ridic comana personal, pt ca vreau sa iau cadou pt 1 Marie si nu o sa ajunga prin curiei?

    1. Sigur ca da! Daca locuiti in Bucuresti va asteptam cu drag. Dati comanda si la adresa treceti livrare personala. Va vom contacta telefonic pentru a stabili detaliile! Toate cele bune!

  6. Multumesc frumos, mai am o intrebare daca doresc sa comand un tricou pentru copii, dar cu modelul ~mama m-a facut frumoasa si tata ma facut rapidista~ se poate? 😀

    1. Sigur ca da. Ne-auzim la telefon!

  7. buna ziua am comandat doua tricouri si as dori sa returnez unul deoarece nu este materialul dorit cum as putea sa fac ?

    1. Va salut. Am lamurit telefonic problema, in cel mult doua zile sper sa rezolvam schimbul! Toate cele bune!

  8. Am plasat o comanda de 5 zile și nu am primit niciun semn de la curier

    1. Va salut. Comadna dvs se afla inca in procesare. Ajunge 100% pana la sfarsitul saptamanii, cel mai probabil joi!

  9. Am facut o comana acum 5 zile si nu am primit nimic inca!

  10. Buna ziua,am dat comanda de acel set de 3 tricouri la pretul de 80 de lei,sambata seara,as vrea sa stiu daca am mai prins oferta si daca mi s a confirmat comanda deoarece pe mail nu am primit nici un mail de confirmare si nici nu m a contact nimeni de la dvs pt confirmarea comenzii.Va multumesc

    1. Comanda a fost primita si este in procesare. Va fi trimisa in cursul zilei de miercuri!

  11. Buna ziua.am facut comanda pentru setul de 3 tricori dar nu am primit nimic.as putea afla ce se intampla cu comanda?Multumesc.

    1. Comanda a fost primita si este in procesare. Va fi trimisa in cursul zilei de miercuri!

  12. Buna ziua,am dat comanda de acel set de tricouri la pretul de 80 de lei in data de 8-04-2017 si nu am fost contactat de nimeni pentru comanda as vrea sa stiu daca se mai trimita si cand ajunge mai exact.va multumesc

  13. Buna seara! As vrea sa stiu daca livrarea tricourilor va avea loc saptamana aceasta! Multumesc.

    1. In mod normal ar fi trebuit sa ajunga astazi insa a sosit cu intarziere in depozit. Puteti verifica aici statusul expeditiei si puteti lua legatura cu Cargus la 021.9282 https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx?CodBara=830529951

      1. Perfect. Multumesc.

        1. In cazul in care nu a ajuns puteti suna la 0219282 si sa le dati nr de awb 830529951

          1. Era numarul de telefon gresit scris. Am fost la sediu si am ridicat coletul. Sunt 3 tricouri barbatesti marimea M, in timp ce eu am comandat 2 barbatesti M si unul marimea S feminin. Se poate schimba in vreun fel?

          2. Da! Imediat dupa Pasti va trimitem modelul de fata! Sarbatori Fericite!

  14. Ok, pastram legatura!
    Multumesc!Sarbatori fericite si voua!

    1. Bună. Să îmi lăsați detaliile livrării vă rog, data trecută a fost decisiv acel numar awb. Multumesc.

      1. Sigur ca da! In cursul acestei zile va sun pentru detalii!

        1. S-a trimis?

          1. Astazi a fost trimis pachetul prin scrisoare recomandata cu posta romana! Va multumim!

  15. Buna ziua
    Am facut comanda de xl si am primis S
    Cum facem sa remediem problema ?

    1. V-am trimis un email pe adresa furnizata in comanda. Va rog sa-l verificati si sa reveniti cu un raspuns! Toate cele bune!

  16. Buna ziua,
    Am lansat ieri de pe site-ul dumnevoastra comanda cu nr. 981. As vrea sa o suplimentez cu inca un tricou, care sa imi fie transmis in cadrul aceleiasi expeditii. Cum pot face acest lucru?
    Multumesc,

  17. Buna ziua,am dat aseara o comanda de 3 tricouri si nu am primit nici un mesaj de confirmare, as putea afla ce se întâmplă cu comanda

    1. O vom trimite maine cu siguranta si veti fi contactat de curier pentru livrare!

  18. Buna ziua,
    am plasat o comanda la dvs pe site in data de 09.05.2017.
    am primit mail de comanda completa in data de 12.05.2017.
    suntem in data de 16.05.2017 si nu am primit nimic, nici macar un telefon de intarziere, nici ca a fost expediata comanda, nici ca nu mai sunt disponibile marimile sau tricourile, nimic.

    1. Buna ziua, Comanda dvs a fost expediata si urmeaza sa ajunga la dvs in cursul zilei de maine. Nr awb este 831671643 si poate fi urmarit aici: https://www.urgentcargus.ro/ incepand cu aceasta seara (momentan nu este scanat). Toate cele bune si multumim frumos pentru comanda!

  19. buna ziua,

    referitor la comanda cu nr #1078. ce se intampla ?
    o mai primesc sau nu ?
    comanda e plasata pe data de 09.05.2017
    am primit mail de comanda completa in

  20. BUNA ZIUA,1125 din 14/05/2017 cand ajunge?

    1. Salutare! Cel mai probabil maine ajunge pachetul la dvs!

  21. Salut, am comandat setul de 3 tricouri dar din păcate mărimile nu se potrivesc. Vreau sa schimb produsul , as putea sa vin eu direct la sediul vostru sau de unde le expediați că sa nu mai aștept curierul. Cum procedez ? Multumesc

    1. Salutare! V-am trimis un email! Bineinteles ca se poate! Va rog sa verificati mailul si sa ne dati un raspuns!

      1. Salut. Se pare că aștept un schimb de tricouri de vreo 6 zile. Chiar așa mult durează sa le aduc și să iau altele? Nici la mail-uri nu mai răspundeți.

        1. Salut George. Scuze pentru intarziere, dar chiar nu depinde de noi! Ne-auzim maine la telefon cu siguranta, pentru a stabili toate detaliile! Multumim pentru intelegere!

  22. Buna ziua! In cursul zilei de azi am facut 2 comenzi,din care unul vreau sa il anulez (#1142). Cum se procedeaza? Pot anula o comanda sau nu?

    1. Sigur. O anulam si o vom trimite doar pe cealalta! Multumim!

  23. Buna seara.am primit comanda de la dv.un tricou,dar as dori sa-l schimb cu alta marime.va multumesc.

  24. Buna seara. Am plasat comanda numarul 1282 dar am gresit adresa si codul postal. Nu gasesc un numarul de telefon/mail pentru a va contacta sa schimb datele comenzii.
    Ma puteti ajuta?
    Va multumesc

    1. Puteti spune direct aici adresa corecta (nu va faceti griji nu va aparea pe site pentru ca doar noi vom vedea comentariul). Toate cele bune.

  25. am o comanda din data de 3 oare cam cind va ajunge la destinatie?

    1. Cel mai probabil va ajunge in cursul zilei de astazi.

  26. Salut. As vrea si eu sa stiu daca pot veni direct acolo pentru ca as vrea sa cumpăr mai multe produse si as vrea sa le probez acolo. Un număr de telefon se poate ?

    1. Din pacate magazinul functioneaza doar online momentan, insa conform termenilor si conditiilor, in cazul in care nu va vine o marime o puteti schimba fara probleme la niciun cost suplimentar. Pentru mai multa precizie puteti sa ne furnizati la campul observatii, inainte de finalizarea comenzii, inaltimea si greutatea! O zi frumoasa!

  27. Va salut,
    am plasat o comanda pe 16.06.2017 , am primit confirmarea dvs de primire a comenzii dar produsele inca nu au ajuns!!
    Ma puteti ajuta cu un status? comanda cu numarul 1310.
    va multumesc

    1. A fost trimis ieri pachetul. Cel mai probabil ajunge astazi la dvs.

  28. Buna ziua!
    Am plasat ieri o comanda pt Belgia.
    Ati putea sa-mi spuneti va rog aproximativ o sa ajunga? Sau cum as putea avea un status?
    ( e un cadou. .)
    Multumesc anticipat!
    PS Nr comanda 394. .

    1. Buna ziua si va multumim pentru comanda. Produsele pleaca spre dvs maine, iar dupa trimitere va vom informa numarul de urmarire pentru a vedea in permanenta unde se afla coletul dvs. Toate cele bune si ne-auzim maine!

    2. Am facut o comanda si am primit altceva decat am comandat!Unde pot sa sun sa schimb produsul,Nu am nevoie de ce mi-ai trimis voi!

      1. Ati comandat produsul „Cana Urla de fericire” in data 25.01.2018 ora 22:43 conform comenzii nr #3611. Confirmarea comenzii a fost trimisa pe emailul folosit in momentul plasarii ei. Daca ati primit alt produs decat cel comandat, va rugam sa faceti o fotografie si sa ne-o trimiteti la rapid@1923.ro pentru a remedia cat mai repede problema. Multumim.

  29. Bună ziua,
    Verificați vă rog stadiul comenzii nr 1462?
    Mulțumesc.

    1. A fost trimisa ieri, cel mai probabil va ajunge azi.

  30. Buna ziua. As vrea sa fac o comanda pentru setul acela de 3 tricouri. Este un cadou si nu as vrea sa gresesc marimea, ca sa nu se complice apoi sarbatoritul cu returnatul si schimbatul produselor. Asa ca voiam sa va rog, daca se poate, sa imi spuneti care este marimea unui XL in cm (latimea la piept, de la un capat la celalalt). Va multumesc anticipat.

  31. Comanda #1477v va rog frumos ce se intimpla cu comanda? va multumesc HAI RAPID

  32. Comanda #1477 va rog frumos ce se intimpla cu comanda? va multumesc HAI RAPID a fost cadou de 14 ani la baiat sil asteapta si acum

    1. A fost trimisa comanda dvs. Speram ca ajunge maine!

  33. Salutari!
    Am vazut pe situl magazinului un puzzle a stadionului Rapid. Dar gasesc doar in pachetul “super pack 1923”.
    Pot cumpar puzzle seperat???
    Daca da, pot ridic de undeva?
    Multumesc pentru un raspuns in cel mai scurt timp posibil!

  34. Salut!
    Aveati tricouri si pentru Dame dar observ ca numai sunt pe stoc…..se vor mai adauga sau nu?

    1. Salut. Vom adauga in curand si produsele pentru RAPIDISTE!

  35. Buna ziua. Am nevoie de un nr de contact de la dumneavoastra. Tocmai am plasat o comanda dar vreau sa schimb adresa. Multumesc.

  36. Salut,

    Cum procedez sa schimb un tricou cumparat azi de la voi? As dori L in loc de M.

  37. Salut as vrea sa returnez un hanorac din pacate este prea mare cum procedez?

    1. Va rog mult trimiteti solicitarea dvs pe email la rapid@1923.ro pentru a rezolva cat mai rapid problema!

  38. Am cumparat o bluza cu Rapid,dar bluza imi este foarte mare.
    As dori daca se poate sa o schimb cu o alta bluza,mai mica ca valoare.
    Nr meu de telefon este 0722573780 Dan Florin Adrian/comanda Ciorogarla,Ilfov,comanda efectuata vinerea trecuta,adusa la destinatie astazi.
    Imi puteti aduce prin curier marimea XL si sa luati inapoi marimea XXL.
    Astept sa ma contactati!
    Multumesc mult de tot!

  39. Salutare ! as vrea sa comand cateva produse dar oscilez intre marimi, am 1.85 si 90 de kg, in mod normal port L, corespund marimile cu cele reale ? ce marime ma sfatuiti sa aleg? Multumesc !! FZR !!!

  40. Buna ziua,

    Doresc sa comand un tricou, dar nu ma lasa deoarece nu am selectat metoda de livrare. Imi spune ca nu exista nicio metoda de livrare.

    1. Am rezolvat problema, va multumim mult pentru atentionare. Puteti face comanda fara probleme acum. O zi frumoasa

  41. In cat timp va ajunge comanda , daca va fi plasata astazi ?
    Sunt din Bucuresti

  42. Buna ziua,

    Am plasat astazi o comanda pentru Iasi. Puteti sa va asigurati ca ajunge pana Vineri? E un cadou pe care vreau sa-l fac in weekend. Pe site nu este nici un numar de telefon de contact. 🙂

  43. Bună ziua. Am primit confirmarea comenzii in data de 10.12.2017 insă comanda nu a ajuns nici până astăzi 13.12.2017. Mai vine?

  44. Bună ziua,
    Am observat că mi-a fost șters comentariul anterior. În acest sens revin cu mesajul. Mi s-a confirmat plasarea comenzii în data de 10.12.2017. Având în vedere că suntem în data de 13.12.2017 mai ajunge comanda?Dacă nu va sosi până în data de 15.12.2017 voi refuza primirea. O zi bună!

    1. Salutare. Pe ce nume este facuta comanda? Numai bine.

      1. Aveti adresa de e-mail care coincide cu cea din comanda. O zi buna!

  45. Cum modific si eu o comanda pentru ca marimea tricoului pe care l am comandat este prea mare

  46. Comanda #2720 (11 decembrie 2017)

    Buna ziua,
    Am lansat luni comanda de mai sus luni, 11 decembrie in care era mentionat un termen de livrare 1-2 zile. Astazi, 14 decembrie, sunt in situatia in care nu am primit niciun semn de la curier.
    Este vreo sansa sa primesc comanda astazi?

    Multumesc,

  47. Buna ziua,am facut si eu astazi o comanda cu nr #2787 si as dori sa stiu daca se poate sa primesc comanda pana pe data de 22 decembrie?Multumesc!

    1. Buna ziua! 100% ajunge pana vineri! Multumim

  48. Buna ziua ,am facut o comanda(calendar+tricou) cred ca pe data de 22-23 decembrie…nu a ajuns nici in ziua de azi(4 ian )…le mai primesc vreodata…sau cumpar calendar crestin ortodox???

  49. Buna dimineata…inca astept un raspuns…si poate comanda mea…

    1. Salutare. Furnizorii nostri de-abia astazi au reluat activitatea si mai dureaza putin pana va putem trimite calendarul. O vom face negresit in curand si vom adauga in pachet si un mic cadou pentru intarzierea cauzata, in semn de apreciere ca sunteti alaturi de noi! Un an nou minunat!

  50. Buna ziua, am primit azi tricoul comandat, dar este foarte mare si as dori sa schimb marimea, cum procedez?
    Multumesc

    1. Dati un email la rapid@1923.ro cu marimea cu care vreti sa schimbati tricoul si stabilim de comun acord modalitatea de retur. Multumim!

  51. Buna ziua ,un număr de contact ???

    1. Salutare. V-am trimis email.

  52. Am comandat o cana si un tricou Mama m-a facut frumoasa………….le-am primit in urma cu doua zile dar din pacate tricoul este taiat. Mi l-a arătat fetita azi cand a vrut sa-l imbrace! Eu am rupt ambalajul nu l-am taiat. Cum procedez sa schimb tricoul?? Un numar de telefon sau unde să scriu ! Multumesc pentru ajutor!

    1. V-am trimis email! Rezolvam in cel mai scurt timp cu putinta!

  53. Bună ziua! Am primit o comanda ieri de la dvs. dar e o mărime prea mare și as vrea sa o schimb. Cum procedez?

  54. Buna ziua,am lasat o comanda pe la începutul anului,se mai trimite sau nu?

  55. lasati un nr de tel nu pot sa fac comanda ,am incercat nu-mi ise

  56. Buna ziua,

    As vrea sa comand un tricou (inscriptionat fata-spate exact ca tricoul de joc) pentru un baietel de 4 ani si jumatate si nu reusesc sa gasesc optiunea in site-ul dvs.
    Ma puteti ajuta, va rog?

    Multumesc

    1. Buna ziua. Momentan nu avem nici tricouri de joc, nici tricouri pentru copii de 4 ani. Ne pare rau. O zi frumoasa!

      1. Multumesc pentru raspuns.
        Daca in urmatoarea perioada intra pe stoc, va rog sa ma anuntati

      2. Buna ziua asi dori informati despre comanda cand va ajunge..Va multumesc

  57. Bună ziua ași dori știu și eu informații la comanda #3970

    1. Salutare. Imediat ce va fi trimisa comanda, veti primi un sms cu detalii pentru livrare. Va multumim si va dorim o seara frumoasa!

  58. Am dat comanda de un tricou.. Vroiam sa știu cum pot sa va contactez ca să știu dacă ați primit comanda

      1. Am primit comanda si va fi trimisa maine, urmand sa ajunga la dvs cel mai probabil luni. Multumim!

        1. Cum pot sa urmăresc comanda?
          Un număr de telefon?

          1. Ce pnm se întâmplă cu sistemul vostru.. Am dat comanda miercuri și nici acum nu a ajuns!
            În descriere scrie 1-2 zile lucrătoare.

  59. Buna seara. Pe data de 20 am plasat comanda #4160 , am primit email ca ati primit comanda si este in curs de procesare , dar de atunci nu mai stiu nimic. Se va livra si cand ajunge. Multumesc.

    1. Buna seara. Cel mai probabil va ajunge la dvs in cursul zilei de luni. Va multumim!

  60. Am dat comanda miercuri… Când ajunge??

  61. Buna ziua,

    Am efectuat o comanda in data 22.02.2018. Nr. comanda 4241 .
    As dori sa stiu când se va livra?

    Va multumesc
    Ioana M.

  62. Buna ziua. In legatura cu comanda #4160 dată pe data de 20. Ati spus k ajunge cel mai probabil luni. A trecut deja o saptamana.Vreau sa stiu dak ajunge pana pe 8 martie sau nu. Imi puteti lasa un nr de tel de la firma de curierat sa aflu cand ajunge ? Mersi.

    1. Mi mi-au spus ca livrează prin GLS România, dar ca să pot urmării comanda mi-au cerut nr awb… Tu ști care este? Tu îl ai pe chitanță?

  63. Buna ziua. Am efectuat o comanda i data de 24.02.2018. Nr comanda #4314. Mi-a sosit azi dimineata dar din pacate cana a fost sparta. Cum se procedeaza pt returnare si daca as putea primi alta? As putea sa va trimit si poze daca e nevoie. Va multumesc.

    1. Asa cum am discutat la telefon, rezolvam problema in cel mai scurt timp! Va multumim!

  64. Bună ziua, un nr de contact? Mai ajunge comanda? Ținând cont ca am dat-o pe 22.02.2018

  65. Buna as vrea sa știu dacă comanda 4579 a fost preluată ca nu am primit nici un email de conformare .

  66. Buna ziua, am primit o comanda cu o cana personalizata, si este toarta rupta, vreau sa stiu ce se face in cazul acesta! Multumesc

    1. Va trimitem alta in cel mai scurt timp! Nu va trebui sa platiti nimic in schimb.

      1. Aceasta este cana, o ambalez si o trimit inapoi la dumneavoastra?

        1. Nu. N-are rost sa mai cheltuiti pe transport. Maine ajunge la dvs. A fost trimisa astazi una noua!

  67. Buna seara. Sunt un întârziat ce nu a reușit să ii cumpere soției sale un cadou de 8 martie. Ea își dorește foarte mult bluza „ultras” cu 1923 imprimat. Îmi puteți spune cand o sa racine pe stock? Daca mai aveti rătăcită prin stock o bluza mărimea xl plătesc oricât pentru ea. Va multumesc anticipat astept un raspuns din partea dumneavoastră.

    1. Bluza se afla in stoc extern la furnizor si o putem aduce in 10-15 zile. Daca este ok, astept un mesaj. Toate cele bune.

      1. Sigur. Doresc o bucata xl si una xxl. Ambele culoarea gri. Stefan Hangu este numele meu si va las si un nr de telefon.0722512138

  68. Buna ziua am facut comanda de tricou plus cana pe data de 02 pe numele Nedelcu Florentiu si nu am primit nici un raspuns nimic. Va rog sa ma contactati sa vorbim

    1. Comanda dvs a fost pusa in asteptare deoarece ati solicitat deschiderea pachetului la destinatie, lucru pe care curierul cu care lucram nu il permite. Daca doriti sa trimitem pachetul fara aceasta optiune, o facem cu cea mai mare placere. Toate cele bune!

  69. Buna ziua,
    As dori si eu sa anulez o comanda cum se procedeaza?

    1. Am anulat-o. Nu trebuie sa faceti nimic! Va multumim si va mai asteptam!

  70. Ok multumesc .
    O zi buna!

  71. Buna ziua. In legatura cu bluzele ultras despre care am discutat pe 8 martie. Au ajuns în stoc?

  72. Salut! Am plasat o comanda pe 14.03, am primit confirmarea dar produsul încă nu. Ce se întâmplă?

  73. Bună seara,
    Am comandat acum o săptămână de la dumneavoastră un tricou „Urla de fericire”, dar din păcate mărimea nu se potrivește. As dori un schimb de marime al tricoului (de la S la M).
    Va rog sa îmi dați dateliile pentru procedura de retur.
    O seara frumoasa!

    1. Cum preferati sa fie returul? Prin GLS (15 lei cost suplimentar) sau direct de la sediul nostru (Sector 4, zona bd Alexandru Obregia)?

  74. Buna ziua,
    Am facut si eu o comanda in data de 25.03.2018,in cursul aceleasi zile am primit un email in care mi se spune ca comanda a fost finalizata.In cat timp voi intra in pposesia ei…azi suntem in 28.03.2018.Legat de site,nu am gasit nici un nr de contact unde sa potsuna sa cer informatii.Multumesc anticipat pentru raspuns.

    1. A plecat spre dvs de ieri deja, maine cel tarziu ar trebui sa ajunga! Va multumim!

      1. Multumesc frumos.Sfat pentru viitor.Cand expediati comanda avizati si cumparatorul..ultimul mesaj de la dumneavoastra spune doar comanda completa.Am comandat si de pe alt site si am primit 3 emailuri:comanda primita,comanda completata,comanda expediata.Sper sa tineti cont si de acest sfat,imbunatateste relatiile cu clientii.O seara buna va doresc.Hai RAPID!!!!

  75. Buna ziua,

    Am primit astazi coletul cu 2 tricouri, insa M este mare si as dori sa le schimb cu S.
    Imi puteti spune ce program aveti sa vin sa fac returul la sediu cat mai repede?

    Multumesc!

  76. Buna ziua…am comandat de la dv un tricou cu Rapidista…din pacate marimea M este prea mica, nu am estimat foarte bine..as dori sa il schimb cu un tricoul L sau XL..cum pot proceda?

    1. Va rugam sa ne scrieti pe rapid@1923.ro pentru a stabili de comun acord detaliile. O zi frumoasa

  77. Buna ziua. Am comandat un tricou si vreau sa stiu stadiul comenzii,întrucât nu am primit nici un email de confirmare. Ajunge pana maine? Multumesc.

    1. Dacă Nu,pot sa vin personal astăzi dupa el?

  78. Buna ziua. Am primit azi comanda, respectiv un tricou și rezultă că îmi vine mare. As dori sa fac retur pentru un număr mai mic. Care este procedura?

    1. Scrieti-ne pe rapid@1923.ro si stabilim de comun acord procedura de retur. Va multumim!

  79. Buna ziua,
    Am facut o comanda duminica seara pt.un tricou si 2 brelocuri.Comanda este facuta pe numele de Badita Georgiana.Nu am primit niciun mail pana acum…vreau sa stiu daca se va expedia.

    1. O vom expedia in cel mai scurt timp! Multumim!

  80. Credeti ca pana vineri prinesc comanda?
    Multumesc!

    1. Maine ajunge cel mai probabil.

  81. Doresc schimbarea unui tricou care este prea mare

    1. Va rugam sa ne scrieti pe adresa rapid@1923.ro si sa ne spuneti cu ce marime doriti sa schimbati. Va multumim!

      1. Buna seara , as vrea sa știu unde as putea ridica o comanda dacă o să o fac. Pot venii undeva? Exista un magazin fizic? As dori să cumpăr cite ceva de la dvs
        Mulțumesc.

        1. Nu efectuam livrari decat online, in prezent nu avem un magazin fizic. O zi frumoasa!

  82. Bună ziua! Dacă fac o comandă o pot ridica direct de la sediu? Sau este doar prin curier?

    1. Buna ziua. Doar prin curier se pot onora comenzile. Toate cele bune!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *