Publicat pe

Termeni si conditii

Accesarea și utilizarea site-ului magazin.1923.ro presupune acceptarea de către dumneavoastră a Termenilor și condițiilor menționate mai jos. Pentru evitarea oricăror neînțelegeri, vă recomandăm citirea acestora înainte de utilizarea site-ului și plasarea unei comenzi.

1. PRODUSE
Produsele comercializate pe site-ul magazin.1923.ro sunt livrate din stoc sau sunt realizate pe baza comenzilor plasate.
Prin imaginile de prezentare utilizate pe site se încearcă reproducerea cât mai fidelă a produsului finit. Atragem însă atenția că, din varii motive, culorile pe care le vedeți pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor sau ale printului de pe acestea.

2. COMENZI
După alegerea produsului/produselor dorite și selectarea atributelor pentru acestea (model, mărime, culoare, cantitate), se apasă butonul „Adaugă în coș”. Secțiunea Coș se află în colțul dreapta sus și poate fi vizualizată pe tot parcursul navigării.
Finalizarea comenzii se face prin completarea datelor personale în câmpurile marcate. Nu există comandă minimă impusă.

Nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile create de posibilitatea comandării unui produs pentru care stocul a fost epuizat. Vom face însă toate demersurile posibilie pentru anunțarea indisponibilității unui produs comandat în cel mai scurt timp posibil (prin apel telefonic, mesaj telefonic sau email).

3. LIVRARE
Din momentul confirmării comenzii plasate pe site, comanda va ajunge în posesia dumneavoastră în termen de una-două zile lucrătoare.

In situatii exceptionale termentul poate fi prelungit. Nu ezitati sa ne contactati pentru a afla stadiul comenzii plasate pe site.

Compania noastră apelează la serviciile de curierat furnizate de CARGUS. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întarzierile la livrare datorate furnizorului sau curierului. De asemenea, deteriorările, distrugerile sau pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar cad în sarcina transportatorului.

4. RETURNARE
Dacă, din diverse motive, nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat îl puteți returna sau schimba în termen de 30 de zile de la data primirii pachetului comandat.

5. CONFIDENȚIALITATE
Ne angajăm să utilizăm cu atenție datele dumneavostră personale și să nu le furnizăm către terțe părți.

6. RESPONSABILITATE
Ca urmare a legislației în vigoare, magazinul nu are nicio responsabilitate în ceea ce privește:
întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive (furnizarea de date eronate de livrare de către client, neconfirmarea la timp a comenzii)
deteriorările, distrugerile sau pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar
neplăcerile create de întreruperea accesului în magazin datorate furnizorului de servicii de internet (ISP)
conținutul sau natura site-urilor prin intermediul cărora un client ajunge în magazin
Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă în orice moment al procedurii de comandă din mai multe motive, printre care:
a. produsul comandat nu este pe stoc
b. identificarea unei erori în informațiile despre produs, inclusiv prețul sau o ofertă promoțională.

7. DATE CU CARACTER PERSONAL

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice IAM R.I.C.H SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
IAM R.I.C.H SRL prelucrează date cu caracter personal, furnizate de client cum ar fi numele și prenumele, datele din cartea de identitate (numele, prenumele, adresa) și numărul de telefon, în scopul realizării contractului de prestări servicii încheiat cu societatea. Datele nu vor fi dezvăluite, excepție cazurile prevăzute de lege și regulamentul societății. Pe viitor, aceste date: numele și prenumele, adresa, numărul de telefon etc. permit menținerea legăturii dintre societate și client.
Refuzul dumneavoastră de a ne permite accesul la aceste date duce la nerealizarea colaborării între părți și imposibilitatea realizării scopului contractului de prestări servicii.
Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai în menținerea relației cu clientul societății.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la conducerea societății pentru a rezolva amiabil eventualele neînțelegeri.
De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.
Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

8. DREPTURI DE AUTOR

Drepturile de autor pentru modelele folosite la imprimarea tricourilor ne apartin, iar folosirea lor in scop comercial se face cu indreptatirea pe care o confera articolul 27 din Declaratia Universala a Drepturilor Omului pe care o puteti citi AICI.

9. DISPOZIȚII FINALE
Ne rezervăm dreptul de a face orice modificări ale acestor Termeni și Condiții, precum și orice modificări asupra site-ului, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor.

58 de comentarii la “Termeni si conditii

  1. am lansat o comanda pentru 2 tricouri pe 28.12.2016.Nu am primit niciun raspuns de confirmare

    1. Comanda dvs a fost expediata astazi. Va multumim!

  2. Buna ziua,
    am cumparat un treining de pe site si pentru ca dimensiunile nu sunt in cm l-am luat prea mare. Se poate schimba?
    Aveti un punct de desfacere unde pot sa fac schimbul fara sa astept cateva zile, luand in considerare aglomeratia din zilele acestea?
    Multumesc

    1. Sigur ca da. Va contactam telefonic in cursul zilei de maine!

  3. Salut…. am pus si eu o comanda pe data de 20.12.2016…Ajunge la mn pana sâmbătă cel târziu…24.12.2016…p.s. e un cadou de Crăciun…

    1. Din pacate, toti furnizorii nostri au intrat in vacanta si nu putem onora comanda decat dupa 5 ianuarie. Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si va dorim Sarbatori Fericite!

  4. Buna ziua, daca plasez o comanda la dumneavoastra pot veni personal sa o ridic, sa nu mai astept livrarea?

  5. Pot veni sa ridic comana personal, pt ca vreau sa iau cadou pt 1 Marie si nu o sa ajunga prin curiei?

    1. Sigur ca da! Daca locuiti in Bucuresti va asteptam cu drag. Dati comanda si la adresa treceti livrare personala. Va vom contacta telefonic pentru a stabili detaliile! Toate cele bune!

  6. Multumesc frumos, mai am o intrebare daca doresc sa comand un tricou pentru copii, dar cu modelul ~mama m-a facut frumoasa si tata ma facut rapidista~ se poate? 😀

    1. Sigur ca da. Ne-auzim la telefon!

  7. buna ziua am comandat doua tricouri si as dori sa returnez unul deoarece nu este materialul dorit cum as putea sa fac ?

    1. Va salut. Am lamurit telefonic problema, in cel mult doua zile sper sa rezolvam schimbul! Toate cele bune!

  8. Am plasat o comanda de 5 zile și nu am primit niciun semn de la curier

    1. Va salut. Comadna dvs se afla inca in procesare. Ajunge 100% pana la sfarsitul saptamanii, cel mai probabil joi!

  9. Am facut o comana acum 5 zile si nu am primit nimic inca!

  10. Buna ziua,am dat comanda de acel set de 3 tricouri la pretul de 80 de lei,sambata seara,as vrea sa stiu daca am mai prins oferta si daca mi s a confirmat comanda deoarece pe mail nu am primit nici un mail de confirmare si nici nu m a contact nimeni de la dvs pt confirmarea comenzii.Va multumesc

    1. Comanda a fost primita si este in procesare. Va fi trimisa in cursul zilei de miercuri!

  11. Buna ziua.am facut comanda pentru setul de 3 tricori dar nu am primit nimic.as putea afla ce se intampla cu comanda?Multumesc.

    1. Comanda a fost primita si este in procesare. Va fi trimisa in cursul zilei de miercuri!

  12. Buna ziua,am dat comanda de acel set de tricouri la pretul de 80 de lei in data de 8-04-2017 si nu am fost contactat de nimeni pentru comanda as vrea sa stiu daca se mai trimita si cand ajunge mai exact.va multumesc

  13. Buna seara! As vrea sa stiu daca livrarea tricourilor va avea loc saptamana aceasta! Multumesc.

    1. In mod normal ar fi trebuit sa ajunga astazi insa a sosit cu intarziere in depozit. Puteti verifica aici statusul expeditiei si puteti lua legatura cu Cargus la 021.9282 https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx?CodBara=830529951

      1. Perfect. Multumesc.

        1. In cazul in care nu a ajuns puteti suna la 0219282 si sa le dati nr de awb 830529951

          1. Era numarul de telefon gresit scris. Am fost la sediu si am ridicat coletul. Sunt 3 tricouri barbatesti marimea M, in timp ce eu am comandat 2 barbatesti M si unul marimea S feminin. Se poate schimba in vreun fel?

          2. Da! Imediat dupa Pasti va trimitem modelul de fata! Sarbatori Fericite!

  14. Ok, pastram legatura!
    Multumesc!Sarbatori fericite si voua!

    1. Bună. Să îmi lăsați detaliile livrării vă rog, data trecută a fost decisiv acel numar awb. Multumesc.

      1. Sigur ca da! In cursul acestei zile va sun pentru detalii!

        1. S-a trimis?

          1. Astazi a fost trimis pachetul prin scrisoare recomandata cu posta romana! Va multumim!

  15. Buna ziua
    Am facut comanda de xl si am primis S
    Cum facem sa remediem problema ?

    1. V-am trimis un email pe adresa furnizata in comanda. Va rog sa-l verificati si sa reveniti cu un raspuns! Toate cele bune!

  16. Buna ziua,
    Am lansat ieri de pe site-ul dumnevoastra comanda cu nr. 981. As vrea sa o suplimentez cu inca un tricou, care sa imi fie transmis in cadrul aceleiasi expeditii. Cum pot face acest lucru?
    Multumesc,

  17. Buna ziua,am dat aseara o comanda de 3 tricouri si nu am primit nici un mesaj de confirmare, as putea afla ce se întâmplă cu comanda

    1. O vom trimite maine cu siguranta si veti fi contactat de curier pentru livrare!

  18. Buna ziua,
    am plasat o comanda la dvs pe site in data de 09.05.2017.
    am primit mail de comanda completa in data de 12.05.2017.
    suntem in data de 16.05.2017 si nu am primit nimic, nici macar un telefon de intarziere, nici ca a fost expediata comanda, nici ca nu mai sunt disponibile marimile sau tricourile, nimic.

    1. Buna ziua, Comanda dvs a fost expediata si urmeaza sa ajunga la dvs in cursul zilei de maine. Nr awb este 831671643 si poate fi urmarit aici: https://www.urgentcargus.ro/ incepand cu aceasta seara (momentan nu este scanat). Toate cele bune si multumim frumos pentru comanda!

  19. buna ziua,

    referitor la comanda cu nr #1078. ce se intampla ?
    o mai primesc sau nu ?
    comanda e plasata pe data de 09.05.2017
    am primit mail de comanda completa in

  20. BUNA ZIUA,1125 din 14/05/2017 cand ajunge?

    1. Salutare! Cel mai probabil maine ajunge pachetul la dvs!

  21. Salut, am comandat setul de 3 tricouri dar din păcate mărimile nu se potrivesc. Vreau sa schimb produsul , as putea sa vin eu direct la sediul vostru sau de unde le expediați că sa nu mai aștept curierul. Cum procedez ? Multumesc

    1. Salutare! V-am trimis un email! Bineinteles ca se poate! Va rog sa verificati mailul si sa ne dati un raspuns!

      1. Salut. Se pare că aștept un schimb de tricouri de vreo 6 zile. Chiar așa mult durează sa le aduc și să iau altele? Nici la mail-uri nu mai răspundeți.

        1. Salut George. Scuze pentru intarziere, dar chiar nu depinde de noi! Ne-auzim maine la telefon cu siguranta, pentru a stabili toate detaliile! Multumim pentru intelegere!

  22. Buna ziua! In cursul zilei de azi am facut 2 comenzi,din care unul vreau sa il anulez (#1142). Cum se procedeaza? Pot anula o comanda sau nu?

    1. Sigur. O anulam si o vom trimite doar pe cealalta! Multumim!

  23. Buna seara.am primit comanda de la dv.un tricou,dar as dori sa-l schimb cu alta marime.va multumesc.

  24. Buna seara. Am plasat comanda numarul 1282 dar am gresit adresa si codul postal. Nu gasesc un numarul de telefon/mail pentru a va contacta sa schimb datele comenzii.
    Ma puteti ajuta?
    Va multumesc

    1. Puteti spune direct aici adresa corecta (nu va faceti griji nu va aparea pe site pentru ca doar noi vom vedea comentariul). Toate cele bune.

  25. am o comanda din data de 3 oare cam cind va ajunge la destinatie?

    1. Cel mai probabil va ajunge in cursul zilei de astazi.

  26. Salut. As vrea si eu sa stiu daca pot veni direct acolo pentru ca as vrea sa cumpăr mai multe produse si as vrea sa le probez acolo. Un număr de telefon se poate ?

    1. Din pacate magazinul functioneaza doar online momentan, insa conform termenilor si conditiilor, in cazul in care nu va vine o marime o puteti schimba fara probleme la niciun cost suplimentar. Pentru mai multa precizie puteti sa ne furnizati la campul observatii, inainte de finalizarea comenzii, inaltimea si greutatea! O zi frumoasa!

  27. Va salut,
    am plasat o comanda pe 16.06.2017 , am primit confirmarea dvs de primire a comenzii dar produsele inca nu au ajuns!!
    Ma puteti ajuta cu un status? comanda cu numarul 1310.
    va multumesc

    1. A fost trimis ieri pachetul. Cel mai probabil ajunge astazi la dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *